Yardım masası; müşteri tarafından gelen tüm kayıtların, tek bir merkez üzerinden
toplayarak, belirlenen kapsamlar dahilinde değerlendirerek, yönlendirme yada çözümlendirme işlemlerinin yapılması ve tüm bu süreçleri kayıt altına alarak, mevcut kaynakların en verimli
şekilde kullanılmasını sağlayan birimdir.
Asil Bilgi Teknolojileri ,müşterilerimize en uygun destek kapsamı belirleyerek;
- Gelen talepler kayıt altına alınır,
- Kişiye talebin alındığı, çözüm süresi vb. konular hk. geri bildirim yapılır,
- Belirlenen destek kapsamında, talepler değerlendirilir,
- Belirlenen destek kapsamında, yönlendirilir ya da çözümlenir,
- Tüm bu süreçlerin durumu izlenir,
- Sonuçlandırıldıktan sonra ilgili birime/kişiye bilgi verilerek kayıt sonlandırılır.
- Günlük ,haftalık ,aylık periyodlar halinde siz nasıl isterseniz bu kayıtlar tarafınıza iletilir